Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Listopad 2022
W najnowszym wydaniu czasopisma PR Manager poruszamy temat TikToka. Nie ulega wątpliwości, że TikTok jest najszybciej rozwijającą się dostępną aplikacją społecznościową na świecie. Według raportu „Q1 2022: Store Intelligence Data Digest” w pierwszym kwartale 2022 r. liczba pobrań aplikacji (od początku jej istnienia) przekroczyła niebotyczną barierę 36 mld instalacji (dokładnie 36,9 mld). Sięgnijmy również po najnowsze dane. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Mediapanel i opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, w sierpniu 2022 r. każdy użytkownik spędził na platformie średnio 18 godzin, 55 minut i 21 sekund, odwiedziło go 13,03 mln użytkowników – aż 43,94% wszystkich polskich internautów.Platforma społecznościowa TikTok budzi zarówno wśród osób zajmujących się marketingiem, jak i właścicieli e-commerce sprzeczne odczucia. Z jednej strony widać coraz silniejsze zafascynowanie tym portalem, nie tylko wśród młodszego społeczeństwa, a z drugiej strony pojawia się pytanie - jak mogę to wykorzystać do celów biznesowych i czy w ogóle warto? Zapraszamy do lektury!
- Redakcja
- 15 listopada 2022
- Magdalena Bliźniak , Magdalena Wysocka
- 16 listopada 2022
- Redakcja
- 15 listopada 2022
- Paweł Zieliński
- 16 listopada 2022