Dołącz do czytelników
Brak wyników

Pierwsze w Polsce czasopismo w całości poświęcone tematyce public relations.

Jako pierwsi na rynku zebraliśmy najlepszych ekspertów public relations, którzy analizują trendy, wskazują najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania, a także opisują jak działa nowoczesny PR. W poradnikowych artykułach znajdują się informacje jak skutecznie projektować strategię komunikacji, jak prowadzić działania public relations w zgodzie z etyką zawodową oraz jak efektywnie współpracować z mediami.
4 numery w roku
60 stron
8 numerów archiwalnych
Tajniki prowadzenia skutecznych działań PR

Poznaj naszych autorów

Stałe działy

#W OGNIU KRYZYSU

Przygotowane przez doświadczonych praktyków porady dotyczące radzenia sobie w sytuacji kryzysowej, działania w pierwszych minutach kryzysu i błędach, których warto unikać by nie pogłębiać kryzysu.
czytaj przykładowy artykuł >>

#DIGITAL PR

To zagadnienia z szeroko rozumianego świata online, gdzie dowiesz się jak skutecznie prowadzić działania wizerunkowe w sieci, jakie są możliwości działań digitalowych i jak je przekuć w swój sukces.
czytaj przykładowy artykuł >>

#EMPLOYER BRANDING

Dowiesz się jak w praktyce zbudować i wdrożyć strategię marki pracodawcy. Znajdziesz tu niezbędne narzędzia, aktualne trendy i inspiracje.
czytaj przykładowy artykuł >>

#GOOD PRACTICES

Praktyczne lekcje, gdzie dowiesz się jakie są dobre praktyki w PR, komunikacji i współpracy.
czytaj przykładowy artykuł >>

#PR W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Praktyczne porady przygotowane przez rzeczników prasowych największych instytucji w kraju, które można wykorzystać w swojej codziennej pracy.
czytaj przykładowy artykuł >>

#MUST HAVE

Najlepsze praktyki przygotowane w oparciu o doświadczenie uznanych ekspertów PR i komunikacji.
czytaj przykładowy artykuł >>

W najnowszym numerze

  • NOWE MEDIA
    Agile a brand safety 2022
    Joanna Berlińska

  • NOWE MEDIA
    Komunikacja w internecie – jak określić grupę docelową naszych działań?
    Alicja Kubów

  • DIGITALPR
    Digital PR a widoczność marki online – co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji?
    Sandra Kluza , Daria Kwapich

  • ANALITYKA
    Badania w public relations – pewny sposób na rzetelną strategię
    Emilia Hahn , Mariusz Panczyk

  • CASE STUDY
    Skuteczna i angażująca kampania komunikacyjna akcji crowdfundingowej. Jak zrobić to dobrze?
    Ilona Rutkowska-Siwecka

  • NOWE MEDIA
    Monitoring marki w sieci – czym, co i jak monitorować?
    Wojciech Łuszczyński

Może zainteresują Ciebie również

Magazyn Online Marketing
Social Media Manager
Nowa Sprzedaż
HR Business Partner