
Poznaj magazyn
PR manager
Jako pierwsi na rynku zebraliśmy najlepszych ekspertów public relations, którzy analizują trendy, wskazują najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania, a także opisują jak działa nowoczesny PR. W erze komunikacji online nie wystarczy znajomość mediów tradycyjnych i umiejętność budowania media relations. Skuteczny PR-owiec podąża za trendami i doskonale rozumie to, co dzieje się w internecie, social media, w digital, content i video marketingu oraz na eventach. W poradnikowych artykułach znajdują się informacje jak skutecznie projektować strategię komunikacji, jak prowadzić działania public relations w zgodzie z etyką zawodową oraz jak efektywnie współpracować z mediami. Publikowane materiały dają unikalną możliwość poznania tajników public relations z perspektywy, agencji, klienta oraz mediów. Wszystkie artykuły zostały przygotowane na nasze specjalne zamówienie i maksymalnie dostosowane do potrzeb PR-owców. Tak narzędziowych treści nie znajdziesz w żadnym innym czasopiśmie czy internecie.
60 stron
4 numery w roku
Format A4
W najnowszym wydaniu m. in.:

- #DigitalPR
-
Digital PR w czasach kryzysu
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
-
Digital PR w czasach kryzysu
- #GoodPractices
-
PR intelligence w służbie organizacji
Cyprian Maciejewski
-
PR intelligence w służbie organizacji
- #CSR
-
Złote czasy CSR. Jak wdrażać maksymę: „Czyń dobro i mów o tym”?
Rozalia Derewenda-Zasłona
-
Złote czasy CSR. Jak wdrażać maksymę: „Czyń dobro i mów o tym”?
- #PRwAdministracjiPublicznej
-
PR w ochronie zdrowia
Agata Kalafarska-Winkler -
Miejskie marki – czyli jak tchnąć życie w miejskie usługi?
Artur Brzyski
-
PR w ochronie zdrowia
- #SocialMedia
-
Konto na LinkedInie jako wirtualna wizytówka
Wiesław Teofilak
-
Konto na LinkedInie jako wirtualna wizytówka
- #Strategia
-
Jak odnieść sukces w komunikacji z pokoleniem silver
Aleksandra Laudańska
-
Jak odnieść sukces w komunikacji z pokoleniem silver
- #MustHave
-
Dlaczego Twoja informacja prasowa nie została opublikowana?
Marcin Niewęgłowski -
Jak korzystać z cudzego wizerunku, nie naruszając prawa
Karol Wątrobiński, Marta Ostrowska
-
Dlaczego Twoja informacja prasowa nie została opublikowana?
- #WogniuKryzysu
-
PR kultury, czyli kulturalne public relations w czasach pandemii
Agnieszka Pająk
-
PR kultury, czyli kulturalne public relations w czasach pandemii
Piszą dla Was m.in.:
TYLKO W MAGAZYNIE „PR Manager” znajdziesz:






Nasze czasopismo to prawdziwy, rzetelny kurs PRu i komunikacji.
Od podstaw po zaawansowane możliwości.
Wersja cyfrowa

Archiwum artykułów
Wersja cyfrowa to przede wszystkim bogaty zbiór archiwalnych wydań magazynu podany w przyjaznej formie.
Łatwe wyszukiwanie treści
Słowa kluczowe oraz wyszukiwarka ułatwią Ci szybkie znalezienie artykułów i materiałów dotyczących interesujących Cię zagadnień.
Dostęp zawsze i wszędzie
Czasopismo możecie wygodnie przeglądać na tablecie oraz smartfonie, a dostęp do nowego numeru uzyskujecie na kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej.
Wybierz swoją wersję prenumeraty
Ekonomiczna
Prenumerata roczna
-
4 numery czasopisma w wersji papierowej
-
Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
-
Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Online
Roczny dostęp do portalu
-
4 numery w wersji papierowej
-
Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
-
Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Premium
Prenumerata roczna
i dostęp do portalu
-
4 numery czasopisma w wersji papierowej
-
Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
-
Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
*należy doliczyć koszty wysyłki 23 zł brutto ( opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo)
Dołącz do grona stałych Czytelników magazynu PR manager i miej pewność, że żadna lekcja Cię nie ominie!