
Pierwsze w Polsce czasopismo w całości poświęcone tematyce public relations.
Jako pierwsi na rynku zebraliśmy najlepszych ekspertów public relations, którzy analizują trendy, wskazują najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania, a także opisują jak działa nowoczesny PR. W poradnikowych artykułach znajdują się informacje jak skutecznie projektować strategię komunikacji, jak prowadzić działania public relations w zgodzie z etyką zawodową oraz jak efektywnie współpracować z mediami.




Stałe działy
#W OGNIU KRYZYSU
Przygotowane przez doświadczonych praktyków porady dotyczące radzenia sobie w sytuacji kryzysowej, działania w pierwszych minutach kryzysu i błędach, których warto unikać by nie pogłębiać kryzysu.
czytaj przykładowy artykuł >>#DIGITAL PR
To zagadnienia z szeroko rozumianego świata online, gdzie dowiesz się jak skutecznie prowadzić działania wizerunkowe w sieci, jakie są możliwości działań digitalowych i jak je przekuć w swój sukces.
czytaj przykładowy artykuł >>#EMPLOYER BRANDING
Dowiesz się jak w praktyce zbudować i wdrożyć strategię marki pracodawcy. Znajdziesz tu niezbędne narzędzia, aktualne trendy i inspiracje.
czytaj przykładowy artykuł >>#GOOD PRACTICES
Praktyczne lekcje, gdzie dowiesz się jakie są dobre praktyki w PR, komunikacji i współpracy.
czytaj przykładowy artykuł >>#PR W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Praktyczne porady przygotowane przez rzeczników prasowych największych instytucji w kraju, które można wykorzystać w swojej codziennej pracy.
czytaj przykładowy artykuł >>#MUST HAVE
Najlepsze praktyki przygotowane w oparciu o doświadczenie uznanych ekspertów PR i komunikacji.
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
-
NOWE MEDIA
Agile a brand safety 2022
Joanna Berlińska -
NOWE MEDIA
Komunikacja w internecie – jak określić grupę docelową naszych działań?
Alicja Kubów -
DIGITALPR
Digital PR a widoczność marki online – co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji?
Sandra Kluza , Daria Kwapich -
ANALITYKA
Badania w public relations – pewny sposób na rzetelną strategię
Emilia Hahn , Mariusz Panczyk -
CASE STUDY
Skuteczna i angażująca kampania komunikacyjna akcji crowdfundingowej. Jak zrobić to dobrze?
Ilona Rutkowska-Siwecka -
NOWE MEDIA
Monitoring marki w sieci – czym, co i jak monitorować?
Wojciech Łuszczyński
