Mateusz Kusznierewicz – utytułowany żeglarz, olimpijczyk. Reprezentował Polskę na pięciu igrzyskach olimpijskich, jest dwukrotnym mistrzem olimpijskim, czterokrotnym mistrzem świata, wielokrotnym mistrzem Europy i Polski. Umiejętności nabyte w sporcie przenosi do biznesu, przez co z powodzeniem prowadzi wykłady motywacyjne i szkolenia. Szkoli zespoły i całe organizacje, wykorzystując swoje doświadczenie: sukcesy w sporcie i biznesie oraz porażki i przeszkody. To także twórca internetowy, który na swoim koncie ma wiele współprac wizerunkowych i reklamowych. O tym, jak kreuje swój wizerunek, jaką strategię komunikacji obrał i dlaczego marki decydują się współpracować właśnie z nim, zapytaliśmy samego Mistrza.
Dział: Wywiad
Paweł Narożny. Ekonomista, manager z ponad 20-letnim doświadczeniem. Pracował w projektach dla wielu renomowanych polskich oraz zagranicznych klientów, gdzie zajmował się zarządzaniem, restrukturyzacją, pozyskiwaniem finansowania, wprowadzaniem nowych produktów, negocjacjami, relacjami inwestorskimi i komunikacją. Był członkiem Komitetu Komunikacji Zewnętrznej Europejskiego Banku Centralnego we Frankfurcie, dyrektorem Biura Prasowego i rzecznikiem Ministerstwa Finansów, dyrektorem Departamentu Komunikacji Społecznej Narodowego Banku Polskiego, managerem komunikacji i business development u Roberta i Anny Lewandowskich. Zrealizował projekty zarządcze i komunikacyjne dla ponad 40 renomowanych klientów.
Paweł Trochimiuk – wiceprezes SAPR; koordynator PR Wings 2021 i 2022. Ekspert z zakresu komunikacji społecznej, doradztwa strategicznego oraz zarządzania informacją. W 1994 r. założył agencję Partner of Promotion, będącą od 16 lat numerem jeden w branży public relations w Polsce. Od ponad 28 lat doradza zarówno polskim, jak i międzynarodowym firmom oraz instytucjom ze wszystkich sektorów gospodarki. Wieloletni wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Dziennikarstwa oraz wykładowca w London School of Public Relations. Jest także autorem i współautorem licznych artykułów z dziedziny public relations i zarządzania oraz czterech książek o tematyce PR wydanych m.in. przez: Wydawnictwo Naukowe PWN. Juror polskich i zagranicznych konkursów branżowych, takich jak: PR Wings, Złote Spinacze, KTR, Sabre Awards, Cannes Lions, BAPRA Awards, Prawda.
Tomasz Alberski – Managing Partner Grupy Komunikacja Plus. Założyciel i prezes agencji Public Relations Komunikacja+ PR.
Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży PR. Jest ekspertem w obszarach komunikacji korporacyjnej, public affairs i komunikacji kryzysowej. Odpowiada za doradztwo strategiczne dla kluczowych klientów agencji, a także za jej rozwój biznesowy. Były doradca Prezesa Rady Ministrów.
GABRIELA LUNGU jest założycielką WINGS Creative Leadership Lab, która pomaga firmom podnieść ich kreatywność poprzez szkolenia i warsztaty. Od ponad 20 lat pracuje w sektorze kreatywnym dla czołowych firm reklamowych, PR i social mediów w różnych krajach i kulturach. Jest wielokrotnie nagradzaną dyrektorką kreatywną i kreatywną przedsiębiorczynią. Od podstaw stworzyła w Rumunii agencję The Practice, która stała się jedną z najbardziej nagradzanych agencji na świecie. W 2013 r. sprzedała swoją firmę Publicis Groupe i przeniosła się do Londynu. W Wielkiej Brytanii była Chief Creative Officer na region EMEA sieci Weber Shandwick oraz partnerką kreatywną dla Airbnb w TBWA/Londyn. Ostatnio pełni funkcję Global Creative Director w VMLY&R Commerce. Gabriela jest często zapraszana do sędziowania konkursów kreatywnych, takich jak Cannes Liones, Clio Awards, Dubai Lynx, Euro Best, Creative Moment Awards, Women in Marketing Global Awards, D&AD, EFFIE UK, Campaign Big Awards, Ad Stars, Luerzer's Grand Slam itp.
MAXIM BEHAR to światowej sławy ekspert ds. public relations, przedsiębiorca i pisarz, absolwent Harvard Kennedy School. Jest założycielem i dyrektorem generalnym M3 Communications Group, Inc., partnerem Hill + Knowlton Strategies, byłym prezesem, a obecnie przewodniczącym ds. Międzynarodowego Rozwoju w International Communication Consultancy Organization (ICCO) oraz obecnym prezesem Stowarzyszenia World Communications Forum Association z siedzibą w szwajcarskim Davos. Został nagrodzony zaproszeniem do Global PR Hall of Fame w Londynie, a także otrzymał wiele tytułów, w tym Best PR Professional in Europe for 2020 od magazynu „PRWeek”, Global CEO of the Year by The International Stevie Awards oraz Communicator of the Decade by the Indian Association of Business Communications. Przez wiele lat mieszkał w Polsce i Czechach, jest znawcą regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Jego książka The Global PR Revolution, wydana przez Allworth Press w USA, znalazła się w rankingu BookAuthority wśród 100 najlepszych książek PR wszech czasów, a jego najnowsza książka The Morning After poświęcona jest przywództwu w komunikacji podczas i po pandemii. Urodzony w Bułgarii, uważa się za obywatela świata.
Grzegorz Szczepański – od 2012 roku pełni funkcję CEO Hill+Knowlton Strategies Polska. Z branżą public relations związany od blisko 30 lat. Przez pierwsze 10 lat pracował w agencjach Burson-Marsteller i Business Communications Associates, której był twórcą i prezesem do chwili przejęcia przez Edelman PR Worldwide. W późniejszych latach pełnił funkcje dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej w Banku Pekao S.A., członka zarządu Provident Polska oraz dyrektora
ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec. Inicjator Związku Firm Public Relations, w latach 2016-2020 prezes, a obecnie wiceprezes ZFPR. Prezydent Elekt ICCO (International Communications Consultancy Organisation). Członek Press Club Polska i Rady Ekspertów THINKTHANK. W 2015 r. uznany za Człowieka Roku PR przez magazyn Brief. W latach 2009-2010 członek zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations (IPRA Board Member). W 2002 r. uznany przez redakcję miesięcznika Home&Market za jednego z 25 najlepszych polskich menedżerów (członek „Walnego Zgromadzenia Polskiej Gospodarki”).
Barbara Stawarz-García - prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz biuro podróży Hola Cuba. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” (II wyd. „Content marketing i social media, PWN 2017) oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia.
Barbara Stawarz- Garcia będzie prelegentką podczas konferencji Infoshare 2020 Online.
Maciej Orłoś – dziennikarz telewizyjny, przez 25 lat (do 2016 r.) prowadził Teleexpress i inne programy w TVP, laureat 4 Wiktorów i 2 Telekamer. Obecnie rozwija kanał na YouTube. Od ponad 20 lat trener wystąpień publicznych dla biznesu. Autor książki O sztuce wystąpień publicznych.
Paulina Smaszcz-Kurzajewska – Top Manager komunikacji i public relations, szkoleniowiec, wykładowca, konsultantka biznesu z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. W 2018 r. zdobyła nagrodę Brązowy Spinacz za promocję serialu KRUK. Szepty słychać po zmroku. Razem ze swoim zespołem zdobyła wcześniej cztery najbardziej prestiżowe nagrody w branży public relations: 3 Złote Spinacze i Nagrodę Publiczności, a także TELEKAMERĘ, Wydarzenie Roku EMPIK-u i Nagrodę Filmową ORŁA. Jest specjalistą od sytuacji kryzysowych i budowania zespołów 360° public relations.