Dział: DigitalPR

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Reklama na TikToku a PR. Czy TikTok to nadal wizerunkowe faux pas?

Platforma społecznościowa TikTok budzi zarówno wśród osób zajmujących się marketingiem, jak i właścicieli e-commerce sprzeczne odczucia. Z jednej strony widać coraz silniejsze zafascynowanie tym portalem, nie tylko wśród młodszego społeczeństwa, a z drugiej strony pojawia się pytanie - jak mogę to wykorzystać do celów biznesowych (własnych lub moich klientów) i czy w ogóle warto?

Czytaj więcej

Dlaczego blog i e-book to aktywa każdej marki?

Jako PR manager często stajesz przed dylematem, jakimi kanałami warto dystrybuować treści marketingowe swoich klientów. Zastanawiasz się, na co wydać lwią część budżetu, aby zaplanowane przez Ciebie działania przyniosły zamierzony rezultat. Odpowiedź jest prosta: blog. Przekonaj się, dlaczego.

Czytaj więcej

Budowanie wizerunku w sieci za pomocą content marketingu w trzech krokach

Każdy specjalista ds. PR dobrze wie, że niebagatelną rolę w budowaniu wizerunku marki odgrywa komunikacja w internecie. Klasyczny PR zastępowany jest nowymi formami tworzenia treści i synergią różnorodnych dziedzin marketingu. Silnie zarysowana tożsamość marki to podstawa sukcesu w komunikacji z grupą docelową. Marka, która potrafi nawiązać dialog ze swoimi odbiorcami, ma szansę stać się liderem w branży i generować wysoką sprzedaż. Jak zbudować jej tożsamości i połączyć działania PR z content marketingiem w sieci?

Czytaj więcej

Jak komunikować markę premium w drugiej połowie 2022 r.? Pięć kroków do sukcesu

Dziś wiele marek pragnie zachwycać swoich odbiorców, czarować jakością, pomysłem, projektem, wykonaniem. Nawet marki osobiste chcą pozycjonować się jako marki premium, wyżej się ceniąc, by w efekcie trafić do klienta, który je doceni. Pytanie za co konkretnie? Jak budować markę, pokazać wartość dodaną, budzić pożądanie i docierać do klienta, który skłonny jest zapłacić więcej? W tym artykule znajdziesz 5 cennych wskazówek, jak tego dokonać!

Czytaj więcej

Zbuduj markę osobistą na LinkedIn!

LinkedIn to największy portal biznesowy na świecie! To na nim nawiązuje się relacje, szuka partnerów biznesowych, klientów czy zdobywa się wiedzę w danej tematyce bądź dzieli się tym, co wie. Obecnie w Polsce mamy aż 4,5 mln kont! Naprawdę muszę Cię przekonywać, że warto tam być?

Czytaj więcej

Digital PR a widoczność marki online – co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji?

Ze względu na ciągły rozwój branży e-commerce i płynne przenikanie się sfery offline z online obecność firm w internecie, dbanie o ich wizerunek oraz widoczność stały się pozycjami obowiązkowymi na checkliście każdego marketera i PR-owca. Tradycyjne działania public relations zostają w wybranych sektorach zastąpione tymi digitalowymi, ponieważ ich skuteczność i koszty związane z promocją wypadają zdecydowanie przystępniej. Jak dobrze wykorzystać dostępne na rynku narzędzia? W jaki sposób skutecznie połączyć SEO, PR i content?

Czytaj więcej

Prowadzenie bloga firmowego od zera: o czym należy pamiętać, pisząc pierwszy post?

50,5% spośród 1000 największych sklepów w Google ma ponad 20 artykułów poradnikowych, widocznych w organicznych wynikach wyszukiwania. Treść jest obecnie jednym z dominujących trendów w działaniach SEO, a większość podmiotów w swojej obecnej strategii SEO, umieszcza content na najwyższej pozycji priorytetów1. Chcąc dogonić najlepszych, musimy pamiętać o kilku podstawowych wskazówkach, które przedstawiamy w tym artykule.

Czytaj więcej

Sztuka przekonywania, czyli o komunikacji perswazyjnej

Czy chciałbyś skutecznie przekonywać do swoich racji? Prawdopodobnie odpowiadasz właśnie na to pytanie gromkim: TAK! Oczami wyobraźni możesz zobaczyć, jak bardzo pozytywnie zmieniłoby się Twoje życie, gdybyś posiadł sztukę przekonywania. Dobrą wiadomością jest fakt, że nie jest to sztuka tajemna i można się tego nauczyć. Wiem to, ponieważ sama się tego nauczyłam i od lat uczę perswazji innych. Na dobry początek poznaj najważniejsze zasady, a potem zacznij je stosować. Zobaczysz, jak wzrośnie Twoja skuteczność w przekonywaniu.

Czytaj więcej

W jaki sposób zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce

Badania pokazują, że aż 93% internautów swoją podróż zakupową rozpoczyna od przeglądarki Google. Jednocześnie 70-80% z nich ignoruje płatne wyniki wyszukiwania, wybierając treści organiczne. Co drugi internauta chętniej klika w link marki, która pojawia się w wynikach wyszukiwania więcej niż jeden raz. Dopasowując się do tych potrzeb użytkowników, Google już w 2019 r. położyło nacisk na premiowanie oryginalnych treści i renomowanych wydawców. Nic dziwnego, że rozwiązaniem, po które sięga coraz więcej marek, są działania PR w sieci, które bazują na big data, nowych technologiach, elementach SEO i narzędziach do monitorowania efektów. A jak to się robi w praktyce?

Czytaj więcej

Kanał własny marki na YouTube

Kanał marki na YouTubie jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi, które pozwala budować wokół brandu zaangażowaną społeczność, przekazywać jej wartości oraz budować awareness wśród odbiorców. Nie jest to jednak rozwiązanie dla każdego (każdej branży, każdej marki, biznesu każdej wielkości). Czy Twoja marka zyska na stworzeniu swojego kanału na YouTubie?

Czytaj więcej

Czy webinary muszą być nudne?

Czego większość prezenterów oczekuje od publiczności webinarów? Praktycznie niczego. Siedzenia, słuchania i oglądania slajdów, a także – oczywiście – pojawienia się na samym wydarzeniu, co w natłoku tego typu prezentacji online wcale nie jest oczywiste. Czego natomiast oczekuje publiczność? Wszystkiego! Czasami sam temat jest wystarczająco przekonujący i ciekawy dla uczestników, jeśli jednak nie masz do powiedzenia czegoś, co jest absolutnie fascynujące, musisz „zaprojektować” webinar tak, żeby szczególnie zadbać o uwagę i zaangażowanie odbiorców. I często z tym właśnie mamy spory problem.

Czytaj więcej

PR i content marketing – małżeństwo doskonałe, ale czy na całe życie?

Public relations, jak się okazuje, ma wiele wspólnego z marketingiem treści. PR to budowanie wizerunku marki, zwiększenie jej rozpoznawalności, kształtowanie pozytywnych relacji z otoczeniem oraz działania kryzysowe i antykryzysowe. Kluczowym zadaniem content marketingu jest planowanie, kreowanie oraz wzmacnianie działań marki oraz tworzenie wysokiej jakości treści, które przyciągają i angażują odbiorców, a także zachęcają ich do dialogu z brandem. Dlatego PR i content marketing tak świetnie się uzupełniają.

Czytaj więcej