Dołącz do czytelników
Brak wyników

Otwarty dostęp

15 grudnia 2020

PSPR i magazyn PR Manager podejmują długofalową współpracę na 2021 rok!

220

PR Manager to jedyny magazyn na rynku dedykowany branży PR i poświęcony w całości zagadnieniom praktycznej edukacji specjalistów. Polskie Stowarzyszenie Public Relations to organizacja z tradycją sięgającą 1994 roku, która realizuje ważne dla środowiska projekty. Postanowiliśmy połączyć nasze siły, by wspólnie działać i rozwijać polski PR. 

Na początek postanowiliśmy od nowego roku uruchomić dwa równoległe działania. Po pierwsze w każdym numerze magazynu pojawią się dwa artykuły ekspertów z PSPR, którzy w rubryce „Okiem eksperta” podzielą się swoją unikatową wiedzą. Po drugie, aby szerzej podejmować ważne i bieżące tematy, będziemy regularnie organizować webinary, gdzie będziemy mogli porozmawiać, podzielić się doświadczeniem i wymienić spostrzeżeniami.

POLECAMY

- Nasi eksperci aktywnie przyczynią się do upowszechniania profesjonalnej wiedzy i dobrych praktyk w polskim PR, a przy okazji do promocji naszej organizacji wśród Czytelników kwartalnika oraz uczestników webinarów pracujących w tej branży. Bardzo cieszymy się, że będziemy współdziałać z magazynem. Postaramy się też służyć głosem doradczym, dzieląc się z redakcją opiniami jakie w naszym środowisku tematy uznajemy za najbardziej pożądane, problemy za palące, kompetencje za deficytowe - zapewnia Luiza Jurgiel - Żyła, prezeska PSPR.

Pierwsze efekty współpracy, która została zadeklarowana na cały rok 2021, będą widoczne już w lutym, wraz z najbliższym wydaniem "PR Managera". Na pierwszy ogień materiały merytoryczne przygotują Beaty Łaszyn (wiceprezeska Alert Media Communictions) i Dariusz Materka (rzecznik Kolporter S.A.).

- Jestem przekonana, że zdecydowaliśmy się na bardzo korzystną współpracę. Zyskuje szeroko pojmowany rynek PR, dokładniej ludzie go tworzący, ale też zyskuje organizacja ekspercka. Nasz magazyn z kolei został poważnie, merytorycznie wzmocniony i to ważny krok w rozwoju tego projektu - mówi Anna Kowalska, redaktor naczelna "PR Managera".

Rozpoczęcie współpracy poprzedziła akcja rekrutacyjna wewnątrz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Do napisania artykułów i przeprowadzenia szkoleń jego członkowie zgłosili ponad 20 bardzo zróżnicowanych tematów i napływają kolejne: od komunikacji kryzysowej przez zagadnienia sektorowe, PR instytucji publicznych, korporacyjny, media relations aż po etykę zawodu.

- Ogromną zaletą naszej organizacji jest fakt, że nasi przedstawiciele to kompletna mozaika branży. To usługodawcy PR, usługobiorcy, agencje, freelancerzy, specjaliści z sektora komercyjnego i publicznego, edukatorzy, naukowcy. To wreszcie doświadczeni PR-owcy z przeróżnych branż gospodarki. Pozwala nam to prezentować spektrum doświadczeń oraz edukować w przeróżnych aspektach - wyjaśnia Cyprian Maciejewski z zarządu PSPR.

Przypisy