Dział: Emloyer branding

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Jak zaangażować pracowników w działania na platformie LinkedIn?

Z roku na rok widać coraz większe zainteresowanie firm, które chcą wykorzystywać LinkedIna do promowania się jako „dobrzy” pracodawcy, nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania relacji. Aby zmaksymalizować potencjał platformy, coraz więcej marek potrzebuje wsparcia pracowników jako kluczowego filaru umożliwiającego lepszą widoczność w sieci. Co więcej, przebudowane profile zatrudnionych oraz ich posty lub artykuły mogą wpływać na budowanie całego wizerunku organizacji. Ignorowanie potęgi mediów społecznościowych może postawić firmy w bardzo niekorzystnej sytuacji.

Czytaj więcej

Szanuj, słuchaj, informuj i angażuj, czyli jak sprawić, aby pracownicy stali się ambasadorami firmy?

Najlepszą reklamę Twojej firmy mogą tworzyć jej pracownicy, jeśli tylko będą mieli ku temu warunki. Pamiętaj, że budowanie opinii dobrego pracodawcy to proces długofalowy. Aby działania były skuteczne, nie wystarczy wprowadzić ich raz i uważać sprawę za zamkniętą, ale pracować nad nimi regularnie. Osoby pracujące w firmie powinny jako pierwsze dowiadywać się o zmianach i nowych rozwiązaniach oraz móc się do nich odnieść. Spraw, aby każdy z pracowników był dobrze poinformowany i utożsamiał się z firmą i sytuacją. Dzięki temu pracownicy staną się ambasadorami przedsiębiorstwa nie tylko w okresie, kiedy w organizacji dzieje się dobrze, ale także w momentach zmian, w sytuacjach trudnych czy kryzysowych.

Czytaj więcej

Employer Branding 2020 – do and dont’s

Można zaryzykować stwierdzenie, że employer branding w 2020 r. ma się doskonale. Panujący w wielu sektorach gospodarki rynek pracownika, czyli w uproszczeniu – większa liczba ofert niż potencjalnych kandydatów – sprawia, że rosnąca w budżecie sekcja „budowanie wizerunku pracodawcy” nikogo już nie dziwi. Aby skutecznie przyciągać najlepszych, firmy otwierają się na coraz bardziej innowacyjne i kreatywne rozwiązania, a w wielu branżach trwa wręcz wojna o talenty.

Czytaj więcej