Dział: Content marketing w social mediach

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Jak dotrzeć do pokolenia Z i zaangażować je w komunikację korporacyjną marki?

Marketerzy dysponują wieloma narzędziami umożliwiającymi precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, segmentowanie i monitorowanie prowadzonych działań. Wydawałoby się, że komunikacja z pokoleniem Z jest dziecinnie prosta. Nic bardziej mylnego.

Czytaj więcej

Sześć rad, jak tworzyć kreatywne treści do mediów społecznościowych

Stoi przed Tobą ktoś zupełnie zielony, np. kosmita. Wytłumacz mu, na czym polega różnica między kreatywnym a niekreatywnym postem w mediach społecznościowych. Ciężko, co? Intuicyjnie jesteś jednak w stanie bez problemu odróżnić zwykły post od kreatywnego.

Czytaj więcej

Copywriting od A do Z – które słowa przekładają się na akcje i decyzje klientów?

Powiedz „abrakadabra!”, a użytkownicy w mig zaczną dodawać produkty do koszyka lub zamawiać Twoje usługi. Byłoby pięknie, ale niestety – nie ma magicznych słów kluczowych przekładających się na konwersję. Sprawdź, jak znaleźć te, które przyciągną klientów na Twoją stronę i skłonią ich do działania.

Czytaj więcej