Już 1 grudnia 2025 roku w warszawskim Sound Garden Hotel odbędzie się Kongres PRewolucja 2025/2026 – najważniejsze wydarzenie dla specjalistów PR, komunikacji i brandingu, którzy chcą przestać reagować, a zacząć wyznaczać kierunki.
Dział: Polecamy
E-mail marketing to potężne narzędzie, które może znacząco zwiększyć zaangażowanie klientów i generować sprzedaż. W dobie zatłoczonych skrzynek odbiorczych, optymalizacja kampanii e-mailowych staje się kluczowa. Platformy takie jak emaillabs.io oferują zaawansowane rozwiązania, które pomagają firmom skutecznie zarządzać swoimi kampaniami e-mailowymi. W tym artykule przedstawiamy nie tylko strategie optymalizacji, ale również aspekty prawne, które każdy przedsiębiorca powinien znać. Dowiedz się, jak poprawić swoje kampanie e-mailowe, jednocześnie dbając o zgodność z przepisami i budowanie zaufania wśród odbiorców.
Sposoby płatności w Polsce oraz Europie są zróżnicowane i dostosowane do potrzeb nowoczesnego społeczeństwa. Chętnie wybierane są płatności bezgotówkowe, jednak gotówka nadal odgrywa sporą rolę. Oto najważniejsze informacje o sposobach płatności w Polsce i Europie.
Media społecznościowe były i nadal są najchętniej i najczęściej używanym narzędziem przez Polaków. Dziennie poświęcamy im średnio 2 godziny. Wiele firm dostrzega potencjał social mediów nie tylko w budowaniu marki, ale również w generowaniu wyższych przychodów. Jednak do prowadzenia skutecznej komunikacji social media niezbędna jest odpowiednia wiedza i umiejętności. Tutaj z pomocą przychodzi agencja marketingowa. Działa ona jak łącznik między marką a jej Klientami, przekształcając interakcje i zaangażowanie użytkowników w realne zyski. W jaki sposób agencja social media może przyczynić się do wzrostu konwersji?
Sytuacja gospodarcza i ewoluujące zachowania konsumentów wymuszają zmiany na przedsiębiorcach, którzy chcą sprostać wyzwaniom i muszą dostosować się do nowej rzeczywistości. Odbudowanie strat po pandemii wymaga odświeżenia biznesu i zastosowania rozwiązań, które ulepszą doświadczenia klientów w sektorze gastronomicznym. Jakie trendy przewidywane są w nadchodzących sezonach w branży HoReCa? Co warto wdrożyć w swoim lokalu, by wyróżniać się na tle konkurencji? Podpowiadamy